Bezorgen & Retouneren

Bezorgen en retourneren

Wij verzenden uw bestellingen in Nederland met PostNL, voor buitenlandse adressen kunnen er andere transportbedrijven ingezet worden
Wat zijn de verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van de gekozen optie. Wij streven erna dat bestellingen voor 16.00 uur besteld, de eerst volgende dag worden verzonden. Alle bestellingen worden met pakketpost verstuurd.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis
Zodra uw betaling volledig is verwerkt worden de door u bestelde artikelen mits op voorraad, naar u toegestuurd. Uiteraard trachten wij out-of-stock situaties zo veel mogelijk te vermijden en worden artikelen die tijdelijk niet op voorraad zijn zo snel mogelijk uitgezet in de webshop! Nederlandse klanten hebben over het algemeen de bestelling binnen 3 werkdagen in huis, vaak zelfs al de volgende dag! In de meeste gevallen hebben overige Europese klanten de bestelling gemiddeld binnen 3 - 5 werkdagen in huis. Voor bestellingen van buiten de EU geldt een langere verzendtijd. U moet dan rekenen op gemiddeld 4 - 7 werkdagen.
Retour zonder opgave van reden
Na ontvangst van het product heeft u een periode van 14 werkdagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren of te ruilen. U dient als u hier van gebruik wilt maken dit per e-mail te melden aan info@artyco.nl  U kunt in dit geval het product uitsluitend retour aanmelden indien het product onbeschadigd en ongebruikt is.
Retourneren of ruilen kan pas plaatsvinden na voorafgaand contact met info@artyco.nl! Vermeld in uw e-mail altijd uw naam, adres en factuurnummer.
U dient het product (in originele en complete verpakking) onbeschadigd, compleet en ongebruikt terug te sturen. Vermeld duidelijk uw rekeningnummer. Het overgebleven bedrag zal binnen 14 werkdagen, na ons ontvangst van uw retourzending op uw rekening teruggestort worden.
Retour met opgave van geldige reden
Uw bestelling wordt door ons met de uiterste zorg verwerkt, toch kan er onverhoopt iets fout zijn gegaan bij ons of tijdens het transport. Wanneer u bij levering constateert dat uw bestelling is geopend of beschadigingen heeft of wanneer u constateert dat het artikel dat bij u is afgeleverd niet overeenkomt met het door uw bestelde artikel, dient u ons hiervan direct op de hoogte te stellen. U dient dit per e-mail te melden aan info@ artyco.nl zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen en u een nieuw product kunnen leveren.  Vermeld in uw e-mail altijd uw naam, adres en factuurnummer. Gemiddeld binnen 12 uur maar maximaal binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een antwoord.
Wij vinden het bij info@artyco.nl vanzelfsprekend om uw bestelling in dit geval kosteloos te herstellen!
Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, laat dit eenvoudig even weten via info@artyco.nl.
Geld Terug Garantie *Note: Geld terug garanties betreffen alleen de kosten van het product en de initiële verzendkosten. Uw retourneringskosten  zijn niet inbegrepen bij deze garantie. Wij eisen wel dat de producten retour gezonden worden in dezelfde staat als u het ontvangen hebt en dat u contact met ons opneemt binnen 14 dagen nadat u de bestelling hebt ontvangen. Het overgebleven bedrag zal na ontvangst van de retourzending binnen 14 werkdagen op uw rekening worden overgemaakt. Vermeld duidelijk uw rekeningnummer.
ArtycoTeam